Van Ossa de Montiel naar El Salar - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu Van Ossa de Montiel naar El Salar - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu

Van Ossa de Montiel naar El Salar

Door: Jaap en Marian

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Marian

15 September 2017 | Spanje, Valencia

Hallo Allemaal,

De afgelopen dagen zaten we in het land van Don Quichotte.
Toen we uit Aranjuez naar Ossa de Montiel reisden hebben we
Karel V achter ons gelaten. We reden door La Mancha dat in het teken staat van Don Quichotte. In het plaatsje Consuegra konden we een aantal molens bezoeken die daar staan.
Het was iets te warm om helemaal naar boven te lopen dus we hebben het tot de helft gedaan en toen verder gereden naar onze nieuwe stek. Een mooie camping. We hadden hier een vrije dag maar
het was ook 32 graden dus we hebben het maar bij een autoritje
naar een stuwdam gehouden.
Iedere keer als we een reisdag (ondertussen zijn dat er al 8) hebben
we in de namiddag competitie jeu de boule. Erg leuk zo leer je elkaar op een heel andere manier kennen.
Vandaag in El Salar ook weer. Onderweg hier naar toe veel sinaasappelbomen langs de weg.
Het waait hier nu behoorlijk en ook de temperatuur is aardig gedaald maar voor morgen gaat het weer de goede kant op.

Hartelijke groet,
Jaap en Marian

• 15 September 2017 - 19:07

Anneke:

Hallo allebei,
    Ik vergat nog te vertellen dt ik inmidels ook de cortado hebt ontdekt.
    Bedankt voor de tip Marian, het is heerlijke koffie. Beter dan alle anderen in het buitenland.