We zijn in SPanje - Reisverslag uit Noja, Spanje van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu We zijn in SPanje - Reisverslag uit Noja, Spanje van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu

We zijn in SPanje

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Marian

23 Augustus 2017 | Spanje, Noja

Vorige week woensdag zijn we uit Haarlem vertrokken. Via een aantal campings, deze keer hebben we gekozen voor boeren campings zijn we aangekomen in Spanje.
Vanaf vrijdag t/m zondag zijn we in Normandië geweest. We hebben
hier een de plaatsen Arromanches en Merville bezocht. Indrukwekkend als je het allemaal op je in laat werken wat hier is gebeurd 70 jaar geleden.
Zondag zijn we gaan rijden van Martragny naar een camping onder Poitiers. Het was die dag zo warm dat we na aankomst eerst maar eens een frisse duik ik het zwembad hebben genomen. Heerlijk was dat.
Maandag vertrokken richting Bayonne. Hier gingen we ook weer voor een boerencamping. Toen we daar aankwamen dachten we dat we de enigen zouden zijn en we stonden eigenlijk al op het punt om weg te gaan. Toch nog maar even naar de boerin m te vragen of we goed zaten. Ja hoor zei ze de camping zit een beetje verstopt; volg mij maar. Met een gangetje van 7 km liep ze voor de auto uit naar de camping; geweldig waar we toen terecht kwamen. We hadden een zeer zeer ruime plek voor ons zelf tussen de mail velden. We wisten dat onze neef Niels hierin de buurt zou zijn met een paar vrienden voor een surfvakantie. Dinsdag zijn we op het strand wezen kijken. Hebben daar heerlijk een paar uurtjes gezeten en gekeken hoe goed ze waren.
Nu zijn we vanmiddag aangekomen op de camping in Noja in Spanje. Al kennis gemaakt met verschillende mensen. Sommigen kennen we nog van een vorige reis; erg leuk. Nog niet iedereen is er dus we hebben nog tijd om een paar wasjes enz. te doen voordat vrijdag de reis officieel start.

• 24 Augustus 2017 - 10:53

Ineke Van Staaveren: