Avignon - Reisverslag uit Mâcon, Frankrijk van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu Avignon - Reisverslag uit Mâcon, Frankrijk van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu

Avignon

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Marian

29 Mei 2012 | Frankrijk, Mâcon

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we na een heel mooie route aangekomen in Avignon. Onderweg lekker op ons gemak koffie gedronken en voor de lunch de combinatie geparkeerd op een mooi plekje aan het water en heerlijk genoten.
Eind van de middag kwamen we hier aan.
Vandaag hebben enkelen van ons zich aan een pittige tocht van ca. 68 km gewaagd. Een ander deel is naar St. Remy en Provence. En een derde groep waaronder wij heeft hier op het eiland van 700 ha gefietst.
Morgen wacht ons onder leiding van een gids een
wandeling door Avignon o.a. naar het Palais du Pape. En natuurlijk hebben we allemaal al de Pont d'Avignon gezien.
Het weer werkt erg mee, het is lekker warm dus ons kleurtje verandert al aardig.
Vanavond start de competitie" Jeu de Boule". Jaap gaat meedoen.
Al met al genoeg te doen met elkaar en het is gezellig.

Tot de volgende keer,
Jaap en Marian

• 29 Mei 2012 - 18:28

Anouk:

Thuis dan ook maar weer eens een balletje gooien op de baan?

• 30 Mei 2012 - 18:03

Carla Alderden:

Fijn dat jullie het naar je zin hebben.
    Hier is het weer wat minder maar dat is niet erg.
    Ging goed het schoonmaken in de kerk.
    Nog bedankt voor je sms je hoor.
    En slaap je een beetje in de caravan?
    Nou geniet ervan en we zullen je missen morgenavond op de kring.
    Groetjes Carla Alderden

• 30 Mei 2012 - 20:02

Henk En Gerda:

Het ziet er allemaal fantastisch uit, gezellig en ontspannen. Hoe is Jaap de jeu de boules vergaan? Alles ziet er nog heel mooi fris groen uit, toch een voordeel als je wat vroeger in het seizoen met vakantie gaat. Is ook nog niet alles plat getrapt door al die toeristen die na jullie komen. zo te zien is het weer ook prima en blijft het zo. Hier gaat het veranderen: het wordt een stuk kouder (maar zo'n kleine 10 graden). Kunnen we weer bijkomen en ...... hebben we gelukkig weer wat te klagen in Nederland! Geniet van de vakantie en van al het moois dat jullie onderweg tegen komen! groetjes, H&G