Laatste dag in Macon - Reisverslag uit Mâcon, Frankrijk van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu Laatste dag in Macon - Reisverslag uit Mâcon, Frankrijk van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Macon

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Marian

27 Mei 2012 | Frankrijk, Mâcon

Hallo allemaal,

Het is alweer onze laatste dag in Macon en nog steeds schijnt de zon.
De groep is inmiddels compleet en we hebben elkaar al leren kennen en inmiddels een behoorlijke fietstocht gemaakt.
De dag nadat we aankwamen heeft de technische begeleider alle banden gecontroleerd, zowel van de auto als van de caravan. Bij de caravan moest nog wat lucht bij gepompt worden vandaar de foto waarop de techneut de banden staat op te pompen.
De olie werd ook gecontroleerd dus we gaan morgen allemaal met een gerust hart op weg naar Avignon.
Gisteren hebben we een leuke fietstocht gemaakt.
Eerst ongeveer 15 km. langs de Saone, toen de brug over en via de andere kant terug. We fietsten door allemaal kleine dorpjes. Alles heel rustig en gemoedelijk. We hebben heerlijk kunnen genieten van alles wat groeit en bloeit. Alles is al veel verder dan hier. De rozen bloeien al volop. Het gewas op het land groeit ook al prima. De tocht was 49.7 km.
Aan het eind van de tocht hebben we een lekker biertje genomen samen met anderen van de groep.
Vandaag zijn we in Macon naar een wijnfeest geweest. Macon viert het feit dat zij 75 jaar AOC gecertificeerd zijn. Het viel een beetje tegen, maar wel weer leuk om even gezien te hebben. Daarna samen met Dick en Tiny geluncht en nu is Jaap zijn auto aan het wassen en heb ik me weer even op het weblog gestort. We gaan vanavond nog je de boulen met de groep en morgen trekken we weer verder.

Lieve groetjes van ons en tot de volgende keer.

J&M

• 27 Mei 2012 - 19:01

Anouk:

Ja hoor daar is ie dan... De eerste foto met de zelfontspanner jaar 2012!

• 27 Mei 2012 - 19:03

En nr 2!