Afscheid aan het meer van Geneve - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu Afscheid aan het meer van Geneve - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu

Afscheid aan het meer van Geneve

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Marian

18 Juni 2012 | Frankrijk, Parijs

Hallo Allemaal,

Gisterenavond om 23.00 uur hebben we de ANWB-vlag gestreken.
We begonnen de avond om 20.00 uur met een afscheidsdiner. Heel mooie locatie aan het meer. In een restaurant gerund door Pa en Ma en hun dochters. Heerlijk gegeten.
We konden zoals gewoonlijk weer kiezen tussen vlees en vis. Onze reisleider had hier een leuk handigheidje voor. Iedereen die geen vis wilde kreeg van hem een speelkaart, die moest je voor je leggen, zodat de serveerster wist wie er vlees moest hebben.
Het is tijdens deze reizen eigenlijk de gewoonte dat er een beetje een bonte avond is. Dus we hadden een klein programma in elkaar gedraaid. Natuurlijk een lied gemaakt en er was ook nog een heel talentvolle dame die als de zuster van tante Lien iets kwam vertellen over de afgelopen weken. Een ongekend talent.
En toen was het dus echt tijd om te gaan. Allemaal elkaar gedag gezegd. Sommigen bleven nog een paar dagen en anderen gingen naar huis. Inmiddels zijn wij in Arlon (Luxemburg) en hopen morgen in de loop van de dag thuis te komen. Ook weer fijn.

We hopen dat jullie het leuk vonden om te hebben meegelezen met onze belevenissen.
En o ja nog even dit. We kwamen in Macon en de zon ging schijnen. De zon is al die tijd niet weggeweest. Het is ongekend zo,n mooi weer als wij hebben gehad.

Lieve groetjes,
Jaap en Marian