St. Aygulf - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu St. Aygulf - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu

St. Aygulf

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Marian

05 Juni 2012 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal,

Nog even een verslagje voordat we uit St Aygulf gaan vertrekken. Afgelopen zondag zijn we hier aangekomen met prachtig mooi weer. Gisteren was
het weer even anders. Sterke wind en bewolkt. Ook wel eens lekker voor een dag tussendoor.
De diehards zijn op de fiets gestapt en een aantal van ons zijn lekker een dagje lui geweest. Nou ja lui, er is natuurlijk altijd wel wat te doen op de camping. De was doen is daar een onderdeel van en met sterke wind is het natuurlijk heel snel droog.
Vandaag was er markt in St Aygulf. Altijd een succes zo'n markt in Frankrijk. Daarna gezellig een bakkie gedaan en op de fiets naar St. Raphael. Daar op de markt wat fruit en een beetje drinken gekocht en heerlijk bij het strand op een bankje op gegeten.
Wat is het toch heerlijk om zo langs de kust te fietsen. Genieten van alles wat er zich op het water afspeelt. Nu zijn we weer terug op de camping en gaan we ons opmaken voor ons etentje vanavond bij buurman vd Valk.(Appelmoes met kers?)
Morgen vertrekken we naar Antibes.

LIeve groetjes
Jaap en Marian

• 06 Juni 2012 - 07:10

Anouk:

Dat ziet er nog eens zomers uit!

• 06 Juni 2012 - 09:12

Carla Alderden:

Zo dat zie er heerlijk uit lekker zonnig.
    Hier is het heel slecht maar wel goed voor de tuin en voor jullie tuin ook.
    Nou veel plezier.
    Groetjes Carla Alderden

• 08 Juni 2012 - 12:57

Henk En Gerda:

Hoi, zo te zien gaat het prima. Het is jullie aan te zien dat je genieten en dat je een leuke vakantie hebben. Ga zo door ennuuhhh ... neem een beetje zon mee op de terugweg! Kunnen we hier wel gebruiken.
    Hier wordt had gewerkt nu de dakkapel aan de achterkant van het huis is geplaatst, dus ons komt het ook weer niet slecht uit dat het een beetje fris is!
    Nog veel fietsplezier en tot het volgende reisverslag! H&G