In Kroatië - Reisverslag uit Duga Resa, Kroatië van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu In Kroatië - Reisverslag uit Duga Resa, Kroatië van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu

In Kroatië

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Marian

31 Mei 2013 | Kroatië, Duga Resa

Zo'n anderhalf uur geleden zijn we aangekomen in Duga Resa.
Een mooie camping met eigenlijk alleen maar Nederlanders. Allemaal op zoek naar mooi weer, maar dat is niet hier, volgens mij hebben we het in Nederland achtergelaten.
Gisteren overnacht in Leibnitz, een plaatsje vlak voor de grens met Slovenië. Bij de camping hoorde een prachtig mooi openlucht zwembad, dat was alleen wegens weersomstandigheden gesloten. (8 graden)
Vandaag dus door Slovenië naar Kroatië, nog 2 keer ouderwets de grens over (wachten wachten wachten). Nu dus op de camping. (met internet) Eerst maar eens een dagje rust. We zijn van plan om zondag met de trein naar Zagreb te gaan.

Groetjes, Jaap en Marian

• 31 Mei 2013 - 16:55

Gerda En Henk:

Hoi,
    Geniet dan ook van de rustdag, we zullen de temperatuur met jullie delen (20C). Maar wij waren het nog gewend in het zuiden. Blijf genieten kan alleen maar beter........
    Groet H&G
    (ps volgende week vrijdag de keuring !!)

• 31 Mei 2013 - 17:37

Ineke:

hi Jaap en Mar,
    de weergoden zijn wel in de war, he. Dat je nu geen mooi weer hebt. Maar het komt eraan hoor ....
    Leuk dat jullie die mensen in Duitsland tegenkwamen. Is Europa zo groot en dan tref je elkaar toch. Geen teoval he...

Geniet van een welverdiende vakantie en ook in de steden is het leuk vertoeven.

groetjes vanuit een zonnig Amsterdam. Net nog op een terrasje een pilsje gedronken.
    Ineke

• 01 Juni 2013 - 19:53

Anouk:

He paps en mams,

Hier brak net ook pas de zon door, morgen wel zonnig maar maar 14 graden hoor!
    Daar zit je vast beter en volgens mij komt het mooie weer eraan!

Dan nu maar even al je boeken en series kijken zodat je je als de zon gaat schijnen daar klaar mee bent!

Kus van ons...

• 01 Juni 2013 - 21:31

Dick En Tiny:

De weergoden zijn in de war. In spanje zijn ze op 1juni weer aan het skieen. In duitsland en nederland worden de campings langs de gr.rivieren ontruimd.
    Er komt een (water) rivierverhoging aan. Hier in nederland is het geweldig weer om je tuin een opknap beurt te geven. Volgende week kan de temp. Oplopen boven de 20graden, maar dat moeten we eerst nog zien. geniet van je boeken en zodra het weer beter wordt, zing je uit volle borst, "KOM MEE NAAR BUITEN ALLEMAAL" gr. Dick en tiny