Aangekomen. - Reisverslag uit Mâcon, Frankrijk van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu Aangekomen. - Reisverslag uit Mâcon, Frankrijk van Jaap en Marian Staaveren - WaarBenJij.nu

Aangekomen.

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Marian

23 Mei 2012 | Frankrijk, Mâcon

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we op de camping in Macon aangekomen. Er zijn al een aantal mensen van de club aangekomen waaronder onze reisbegeleiders.

Afgelopen maandagavond bij Ton en Marianne op de koffie. Was erg gezellig, zoveel bij te praten dat de avond eigenlijk te kort was. Doen we dus een keer over.
Dinsdag naar Nancy en vandaag naar Macon.
We staan op een mooie camping en als alles lukt komen Dick en Tiny hier donderdag ook aan, ze zijn op de terug weg uit Spanje naar huis. Kunnen we een happy hour in het klein houden.
Het weer is tot nu toe bewolkt, maar voor morgen en de rest van de week ziet het er veelbelovend uit.
Foto's hebben we nog niet maar er zullen er zeker een aantal volgen van alle spannende dingen die we gaan beleven.

Lieve groetjes.
Jaap en Mar.

• 30 Mei 2012 - 06:11

Helga:

Wat een mooie reis jullie fietsen best een aardig stuk en dat op een gewone fiets flink trappen zeker en wat een prachtig weer mooie omgeving en zo een mooi veld met klaprozen. Groetjes van Helga.